E-learning fejlesztés

Komplex fejlesztési ismeretek – elmélettől a megvalósításig

E-learning tanulmányok


2024-2025 E-learning fejesztő (posztgraduális képzés)

folyamatban; abszolutórium megszerzésének ideje: 2025. június

2024 Képzéstervezés és digitális tananyagfejlesztés (felnőttképzés, tanúsítvány)

Mindkét képzés a Pannon Egyetem Humán Tudományi Kara Digitális Módszertani Intézetének képzése.

A képzések célja olyan szakembereket képezni, akik képesek önállóan végigvinni a teljes fejlesztési folyamatot, vagy csapatban is hatékonyan részt venni a fejlesztés bármely szerepkörében. A képzés gyakorlatorientált e-learning fejlesztőkurzusokból áll, az elkészített feladatokra oktatóinktól részletes szöveges visszajelzést kapunk. Az elkészített feladatokat a kurzus résztvevőivel is megosztjuk kritikai reflexióra így aktív tudásközösség részei és formálói vagyunk.

A Pro Progressione Nonprofit Kft-nél a C’MAN c. projekt menedzsere voltam, amelynek keretében európai kulturális menedzserek számára dolgoztunk ki online képzési programot kulturális, zöld- és változásmenedzsment témában (2023-2024).

A projektben közreműködő partnerek:

A képzés a http://culturalmanager.eu/ oldalon érhető el.

Esettanulmány 1

Blended kurzushoz készült e-learning tevékenységek

» Cél: egy elsőre elvont, összetett területet minden munkatárs számára ismerőssé tenni, értékes tanulságokat levonni belőle, és azokat sikeresen a mindennapi munkába átültetni.

» Módszer: a munkatársak olyan dokumentumokat hoznak létre önállóan, amelyek jól összehasonlíthatók, és ami a személyes workshop kiindulópontja lesz.

» Kapcsolódó dokumentuok:

Szinopszis, Célhierarchia, A kurzus leckéi, Taxonómia.

Az előzetesen megoldandó feladatok vendégként megtekinthetőek a Moodle portálomon: Párnacsata – európai turné speciális költségei

Esettanulmány 2

E-learning kurzus – betanítás, kompetenciafejlesztés

» Cél: Egyszerű, könnyen elsajátítható feladatok ellátására való felkészítés. Mivel az alkalmi munkavállaló egyben a szervezet arca, fontos, hogy ismerje a cég értékeit és átlássa a folyamatokat a hiteles képviselet érdekében.

» Módszer: a cég/szervezet betanításra fordítható korlátozott erőforrásait figyelembe véve az asszisztens önállóan készül fel a feladatra.

» Kapcsolódó dokumentuok:

A te hozzáadott értéked – asszisztensként adománygyűjtő rendezvényeken c. kurzus – kompetenciamátrix és részletek a tananyagból.

A Moodle portálon hozzáférhető a tudásszintmérő és értékelő teszt, valamint a H5P feladatok.  Moodle: A te hozzáadott értéked – asszisztensként adománygyűjtő rendezvényeken

 

Moodle portálomat magam telepítettem az egyetemi tanulmányaim részeként.

Kovács Márk tanár úr videói sokat segítettek ebben.

2024-2025 E-learning fejesztő (posztgraduális képzés)

folyamatban; abszolutórium megszerzésének ideje: 2025. június

2024 Képzéstervezés és digitális tananyagfejlesztés (felnőttképzés, tanúsítvány)

Mindkét képzés a Pannon Egyetem Humán Tudományi Kara Digitális Módszertani Intézetének képzése.

A képzések célja olyan szakembereket képezni, akik képesek önállóan végigvinni a teljes fejlesztési folyamatot, vagy csapatban is hatékonyan részt venni a fejlesztés bármely szerepkörében. A képzés gyakorlatorientált e-learning fejlesztőkurzusokból áll, az elkészített feladatokra oktatóinktól részletes szöveges visszajelzést kapunk. Az elkészített feladatokat a kurzus résztvevőivel is megosztjuk kritikai reflexióra így aktív tudásközösség részei és formálói vagyunk.

A Pro Progressione Nonprofit Kft-nél a C’MAN c. projekt menedzsere voltam, amelynek keretében európai kulturális menedzserek számára dolgoztunk ki online képzési programot kulturális, zöld- és változásmenedzsment témában (2023-2024).

A projektben közreműködő partnerek:

A képzés a http://culturalmanager.eu/ oldalon érhető el.

Esettanulmány 1

Blended kurzushoz készült e-learning tevékenységek

» Cél: egy elsőre elvont, összetett területet minden munkatárs számára ismerőssé tenni, értékes tanulságokat levonni belőle, és azokat sikeresen a mindennapi munkába átültetni.

» Módszer: a munkatársak olyan dokumentumokat hoznak létre önállóan, amelyek jól összehasonlíthatók, és ami a személyes workshop kiindulópontja lesz.

» Kapcsolódó dokumentuok:

Szinopszis, Célhierarchia, A kurzus leckéi, Taxonómia.

Az előzetesen megoldandó feladatok vendégként megtekinthetőek a Moodle portálomon: Párnacsata – európai turné speciális költségei

Esettanulmány 2

E-learning kurzus – betanítás, kompetenciafejlesztés

» Cél: Egyszerű, könnyen elsajátítható feladatok ellátására való felkészítés. Mivel az alkalmi munkavállaló egyben a szervezet arca, fontos, hogy ismerje a cég értékeit és átlássa a folyamatokat a hiteles képviselet érdekében.

» Módszer: a cég/szervezet betanításra fordítható korlátozott erőforrásait figyelembe véve az asszisztens önállóan készül fel a feladatra.

» Kapcsolódó dokumentuok:

A te hozzáadott értéked – asszisztensként adománygyűjtő rendezvényeken c. kurzus – kompetenciamátrix és részletek a tananyagból.

A Moodle portálon hozzáférhető a tudásszintmérő és értékelő teszt, valamint a H5P feladatok.  Moodle: A te hozzáadott értéked – asszisztensként adománygyűjtő rendezvényeken

 

Moodle portálomat magam telepítettem az egyetemi tanulmányaim részeként.

Kovács Márk tanár úr videói sokat segítettek ebben.

Saját videó az LMS szabványokról.

https://youtu.be/LXD0UhThqIU

WEBOLDAL

Ezt az oldalt magam fejlesztettem Elementor segítségével. Tudom, hogy a reszponzivitásról, CSS-ről tanulnom kell még.

GRAFIKAI SZERKESZTÉS, FOTÓK

A grafikai anyagok szerkesztését Adobe-ban végzem, bár a Textamp logót Canva-ban készítettem.

A fotókat az Adobe Stock-ból töltöttem le, kivéve az Eredményeim
alatt találhatóakat, mert azok a saját képeim.

Megbízható szakmai támogatás komplex feladatokhoz.

Lépjünk kapcsolatba.


Kapcsolat