Nemformális tanulás

Curriculumfejlesztés, tréningek, gyakorlatvezetés, módszerek, publikációk
Curriculumfejlesztés
A Snétberger Program

A Snétberger Alapítvány 2011 óta segíti a hátrányos helyzetű tehetséges fiatalok zenei képzését és tehetséggondozását. Alapítója, művészeti vezetője Snétberger Ferenc

Koordinátorként, majd szakmai vezetőként kulcsszerepet játszottam a Snétberger Program megalapításában és folyamatos fejlesztésében.

2009-2011 A Snétberger Program megalapítása

  • a zenei képzésre és a szociális mentorálási tevékenységre épülő komplex tehetségtámogatási program curriculumának koordinációja
  • animátor program kidolgozása

2012 Zenei segítői program kidolgozása
Sozial Marie szociális innovációs díj

2013
A digitális írástudás program megújítása
SAP innovációs díj

2016 A zenekari játékra, valamint az egymástól való tanulásra épülő zenei nevelési program megújítása
Közreműködés a program megújításában

2017 Hátrányos helyzetű fiatalok pénzügyi tudatosságának fejlesztése – a Bankárképzővel közös program

2020-2023 Snétberger Masterclass
Az Alapítvány új stúdió- és közösségi térbe költözött Budapesten 2023-ban. Itt a Snétberger Program hallgatói mesterkurzusokon workshopokon vehetnek részt, és professzionális lemezfelvételeket készíthetnek.
Közreműködés a Snétberger Mesterkurzus Program fejlesztésben

Személyes, online és hibrid formában is tartok tréningeket.

A legfontosabbak:

2000-2006 Projektmenedzsment képzés, közösségi együttműködés
tréningek általános- és középiskolás fiataloknak

2011 óta közösségi szolgálatos diákok felkészítése

2011-2023 a Snétberger Program keretében

  • animátorok felkészítő tréningje
  • mentor tréning

2023-2024 nemzetközi kulturális projektmenedzsment (C’MAN projekt – Pro Progressione)

egyetemi hallgatók (MOME), kulturális menedzserek számára

2010 óta

Szociálpedagógia, szociális munkás, pedagógus, ifjúságsegítő, kulturális antropológia szakos hallgatók szakmai gyakorlatának vezetése

  • Eötvös Loránd Tudományegyetem
  • Pécsi Tudományegyetem
  • Pannon Egyetem
  • Nyíregyházi Tudományegyetem
  • Debreceni Egyetem
  • MOME

Munkám során szívesen alkalmazok élményalapú módszertanokat, például társasjátékokat, drámajáték-elemeket és kreatív írásgyakorlatokat, amelyek elősegítik a mélyebb bevonódást és az önismereti tanulást.

Ifjúsági projektmenedzsment in.: Ifjúságügy, ifjúsági munka, ifjúsági szakma
(módszertani kézikönyv, „Kapcsoskönyv”) – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat és az Ifjúsági Szakértők Társasága közös kiadásában, Budapest, 2010

Wootsch Péter: Otthonosan itthon, Települési ifjúsági munka – munkacsoporttag (2007-2008) Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat

Beke Pál-Király Viktor-Kőműves Judit: A közösségépítés eljárásai és formái
In: Ifjúságsegítés: probléma vagy lehetőség az ifjúság? Alkotószerkesztő: Nagy Ádám, Új Mandátum Kiadó, Budapest, 2008

1994 –2000 Francia nyelv és irodalom szakos bölcsész és tanár                    Egyetemi képzés
Pécsi Tudományegyetem, Pécs (Magyarország) 
• Frankofón irodalom, Nyelvészet, Fordítás
• Pedagógia, Pszichológia, Módszertan, Szociológia, Filozófia

1995 –2000 Felnőttképzési és művelődési menedzser Egyetemi képzés
Pécsi Tudományegyetem, Pécs (Magyarország)
• Kulturális menedzsment: Kultúraelmélet és -történet, Szociológia, Közösségépítés, Rendezvényszervezés, Szervezetelmélet, Szervezés- és vezetéselmélet, Ifjúsági munka
• Nonprofit menedzsment: jogi és gazdasági ismeretek, fundraising, nonprofit marketing, önkéntes menedzsment
• Andragógia: gazdasági és jogi környezet, felnőttképzési menedzsment, a felnőttképzés módszertana, minőségbiztosítás, szociális andragógia, andragógiai kutatás abszolutórium

1998 –1999 Alkalmazott Nyelvi Tanulmányok – Francia mint idegennyelv
Université d’Angers, Angers (Franciaország)
Fordítás (angol-francia), Módszertan, Irodalom, Civilizáció,
Gazdasági és jogi alapismeretek, Az EU intézményrendszere

Megbízható szakmai támogatás komplex feladatokhoz.

Lépjünk kapcsolatba.